måndag 5 februari 2007

Zzzz...

Ok, nu har jag gått två dagar i skolan och är skittrött. Har inte haft engelska ännu eftersom den börjar först nästa vecka, men annars har jag haft alla mina lektioner. Två av dom, litteraturen och intro till islam, är med samma lärare....tyvärr. Hon är en äldre amerikansk tant som är verkar skittråkig. Men jag har en känsla av att det kommer vara hyfsat lätt att få bra betyg, så det är väl alltid något. Har också haft philosophical thinking och arabiska. Filosofin verkar bra för läraren är rätt kul, men i arabiskan känner jag att jag ligger före alla andra. Inte så himla kul att sitta och traggla alfabetet igen... Men förhoppningsvis blir det ett lätt "A"! Men shit vad trött jag är.... vet inte om det är vädret kanske... Det är grått och mulet och regningt och ganska kallt. Ikväll skulle jag egentligen ut och fira en tjejs födelsedag, men jag har precis bestämt mej för att stanna hemma och sova. Då vet man att jag är trött....

Inga kommentarer: