måndag 19 februari 2007

En fördjävlig natt...

Fy faan vilken helvetesnatt jag har haft!!! Lite ironiskt är det att jag igår gick och skröt för en kompis att jag har då faktiskt inte blivit magsjuk här en endaste gång..... nu har jag det. Vaknade vid 3-tiden av ett fruktansvärt illamående och insåg att jag skulle behöva släpa mej bort till toaletten. Så långt kom jag desvärre inte, utan vaknade med världens huvudvärk mitt på golvet i korridoren. Antar att jag slog i huvudet rätt rejält när jag svimmade... Lyckades i alla fall ta mej till badrummet efter många vilopauser på vägen, men hann inte ända fram till toaletten utan fick kräkas i en papperskorg. Stackars städare idag... Sov sedan nån timme innan det var dags för nästa attack. Var alldeles för svag för att ens orka ta mej till toaletten, utan fick väcka rummisen som letade fram en plastpåse. En kräkattack till blev det någon timme senare, och nu är klockan 7:30 på morgonen och jag har verkligen inte sovit mycket. Har egentligen lektion kl. 8, men det är ju bara att glömma. Har ingen aning om vad jag åt igår som framkallade en så stark reaktion, men nåt var det ju. Anyway, det har var i alla fall bra för mitt sociala liv, eftersom jag nu kan tillföra nåt till alla oändliga diskussioner om kräkningar och diarré...!

Inga kommentarer: