fredag 16 februari 2007

orkar. inte. stiga. upp...

Shit vilken slö dag..... Helt plötsligt har klockan blivit halv fem och jag har inte ens klätt på mej. Här är det i och för sig rätt normalt, men det är klart att svenskheten i mej säger att jag borde stiga upp tidigt och vara effektiv! Jag släpade mej i alla fall ner till kafeterian och köpte en amerikansk frukost med stekta ägg, korv och French toast (fattiga riddare) som jag sedan avnjöt i sängen. Har legat i sängen och chattat med folk sen dess.... Ibland inser man verkligen hur globaliseringen har förminskat världen. Här sitter jag i Kairo och chattar med en kille från Gaza som bor i Ukraina och har en flickvän från Kina! Helt otroligt egentligen... Pratade även med Hanna som är hemma i USA på sportlovet. Tydligen är det lite kris i huset nu när det inte finns nån som åker och handlar och går ut med hunden... så jag antar att jag är saknad!

1 kommentar:

Lina sa...

hehe Hanna, kul att snacka med dig igen även fast jag e fett avis..ligger i sängen till 5...if only I could. Nä nu har jag börjar spara så när du har fixat en egen lägenhet så kommer jag! Puss o kram