måndag 30 juni 2008

En kort uppdatering innan jag gar till hotellet slocknar... Sitter nu pa ett internetcafe i Aqaba, Jordanien. Har knappt sovit pa 3 dagar och ar sa trott att jag haller pa att trilla av stolen. Ar i alla fall skont att komma bort fran Kairo och alla problem. Sonja och jag har inte pratat sen den odesdigra natten vilket kanns konstigt, men nu ar det som det ar. Nagra dagar i Jordanien samt nagra veckor pa Vastbanken kommer extremt lagligt just nu. Alla mina grejer ar dumpade hemma hos en kompis sa jag har egentligen ingenting att oroa mej for i Kairo.

Jordanien har visat sej fran sin basta sida an sa lange, Aqaba ar en mysig stad med trevliga och softa manniskor. Varmt ar det daremot, klockan ar over 23 och termometern visar pa 38 grader! Holy shit.... Vi anlande idag pa eftermiddagen efter att forst ha tagit oss over gransen till Israel och sedan vidare over gransen till Jordanien. Steg upp 5 imorse sa det har varit en lang dag minst sagt. Imorgon blir det nog stranden som galler, och imorgon kvall aker vi till Petra dar vi stannar i 2 natter.

Ok, lite trisst inlagg men jag kanner mej som sagt som en zombie... Nu tanker jag ga tillbaka till hotellet och dricka Kahlua med mjolk och ata nyinkopta dadlar med farinsocker! Mums!

Inga kommentarer: