torsdag 12 juni 2008

Familjebesöket blev väldigt lyckat! Största delen av besöket spenderades på kuddar i Dahab, killarna som jobbar där skämtade om att nu vet dom varför jag är så inaktiv, min familj är ju likadan! Otroligt skönt att inte behöva känna pressen att man måste göra en himla massa grejer, speciellt efter att ha pluggat konstant i typ en vecka innan. Kurslitteraturen byttes ut mot Cosmopolitan och Damernas Värld och de sena pluggnätterna ersattes av Stella öl och middag i bikini. Najs!

Trots det lilla irritationsmomentet att min familj var totalt paranoida med vad dom stoppade i munnen (“Maggan, ska du verkligen dricka latte? Är det ok att dricka mjölken?”) så gick allt förvånansvärt bra. Annars kan det ju lätt bli tjafs när en familj där alla bor på olika håll helt plötsligt ska umgås nästan konstant i en vecka. Alla är vi ju vana att köra vårt eget race, men trots detta uppförde vi oss minst sagt civiliserat. Det är jag allt lite stolt över!

Jag antar att Acke och Jenny kommer blogga om egyptenbesöket samt lägga upp bilder, så jag lämnar ämnet nu och hänvisar er till veaman.blogspot.com och jennylusss.blogspot.com

Inga kommentarer: