söndag 18 maj 2008

Shiiit, stress, stress, stress!!! Sitter och panikpluggar inför ett prov om en timme (eller nja, just nu pluggar jag ju inte...) i Arab history. Har bara två veckor kvar nu vilket innebär ett mindre helvete. Kanske inte världens smartaste att dra till Alexandria just den här helgen, men jaja, nu är det gjort. Hade i alla fall två jättesköna dagar i Alex, såg äntligen biblioteket och citadelen. Alexandria är verkligen annorlunda från Kairo, mycket renare och finare, och så har de ju havet... Kom hem vid 21-tiden igår kväll, träffade en kille vid 22-tiden för att plugga till dagens prov, men han var superdeppig för att nån tjej hade lämnat Kairo så det var ingen större succé. Satt och stirrade på mina anteckningar fram till 02:00 då jag bestämde mej för att jag inte fattade utan beslutade mej för att sova, vaknade 7 imorse och har suttit på ett cafe sen dess. Hoppas att det går bra... Usch, hatar prov!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk du har bara två veckor kvar av stress sen är du ju ledig! Själv slavar man på i oändlighet...Jaha när kommer du hem då? Vi bara måste ses, så mycket att snacka om. Just det här är det klarblå himmel 21 grader och lite rester kvar av morgonrusningen. :)

Ancha

Anonym sa...

Hanna banana!
It's been forever! hur mår du? när kommer du till Sverige i sommar?? vi är här tills den 1 juli :D
write back!
kramar/Hanna

Anonym sa...

Häna! Har mailat dig! Pluggat klart för denne termin? Undrar också när du kommer till sverige? Hoppas det blir efter 16 juli, för jag är bortrest 3 veckor innan dess... Ses snart hoppas jag! Kram och puss från annika