onsdag 16 juli 2008

Kom på att jag kanske borde uppdatera om situationen i Kairo för tillfället. Sonja och jag har slutit fred, inte en chans att en vräkning kan förstöra vår vänskap! Hon bor nu i en stor lägenhet med några andra som hon inte kände innan och trivs jättebra. Kontraktet gäller bara i 2 månader, så antingen får vi försöka fixa en ny lägenhet när jag kommer tillbaka, eller så får vi hoppas på att nån flyttar ut ur hennes nuvarande lägenhet och att vi kan bo där båda två.

Eftersom vi faktiskt inte har umgåtts sen innan jag och Nathan åkte till Dahab och vidare till Hurghada, så har vi bestämt träff i Dahab helgen den 26-27:e. Sen åker vi tillbaka till Kairo tillsammans, jag packar mina väskor, och sätter mej på planet till Sverige den 31:a. Perfa!

1 kommentar:

Jennylusss sa...

Ska bli kul att du kommer till Sverige!! Hoppas vi hinner ses lite i alla fall.

Snygg ny bild på bloggen förresten :-D!

Kramar Jenny